בדיקת איכות SEO

אם אתם לא בטוחים שאתם מקבלים תמורה ממקדם האתרים שלכם – אנחנו נוכל לבדוק זאת עבורכם

האם הקידום שלכם עובד? תנו לי לבדוק!

מקדמים את האתר שלכם אבל אתם לא בטוחים שהוא ממצה את הפוטנציאל שלו?

אתם משלמים בכל חודש המון כסף על קידום אורגני וSEO אבל לא בטוחים שאתם מקבלים תמורה? מרגישים שהכסף שלכם יוצא והאתר שלכם לא מתקדם?

תנו לי לבדוק אם האתר שלכם מקודם כמו שצריך.

דיסקרטיות וסודיות מובטחת!

איך בודקים אם הקידום שלכם מבוצע בצורה טובה?

"האם דופקים אותי?!" זו שאלה שכמעט כל אחד שמקבל שירות שואל את עצמו. והשאלה מתעצמת ככל שהתוצאות של השירות אינן מוגדרות שחור על גבי לבן. כי ככה זה בשיווק – לנותן השירות בלתי אפשרי להתחייב לתוצאות ולבעל העסק כמעט בלתי אפשרי לדעת אם הוא מקבל את השירות עליו הוא משלם.

קידום אתרים הוא כמו מוסך

אתם משלמים כסף לבעל המקצוע על פי האבחנות שלו והתיקון שלו. אם אתם לא מוסכניקים – אתם לא יודעים אם באמת צריך להחליף את הרצועות, לחזק את הברגים ולהחליף את השד יודע מה… אותו הדבר בקידום – אתם לא יכולים לדעת אם הקישורים שקיבלתם איכותיים, התוכן טוב, מחקר המילים יביא לכם את התוצאות הרצויות וכו'.

הדבר נכון הן למקדמים איכותיים והן למקדמים חאפרים.

אין שום דבר רע בלבדוק האם אתם מקבלים תמורה לכסף שלכם!

מכיוון שאין דרך אחת לקידום האתר וישנן המון שיטות ודרכים לקידום כל סוג של אתר – אני לא מציע לבחון את דרך הקידום שמשתמש המקדם שלכם.

אני כן מציע לבדוק האם המקדם מבצע את הדברים הבסיסיים – הפעולות שעליהן אין שום עוררין.

  • האם המקדם שלכם מקדם ביטויים שיביאו לכם תוצאות?
  • האם המקדם שלכם ביצע אופטימיזציה נכונה לאתר?
  • האם הקישורים שהמקדם שלכם משיג הם קישורים איכותיים או שהם עלולים להזיק?
  • האם התכנים באתר שלכם טובים או שמא הם מועתקים או בעיתיים?

האם אתם מקבלים דוחות מפורטים על פעילות הקידום?

לא בטוחים שהמקדם שלכם עושה את כל אלו? פנו אלי עכשיו – ונבדוק בשבילכם.

סודיות ודיסקרטיות מובטחת!

רוצים לקבל חוות דעת נוספת על האתר שלכם? אני פה בשביל לענות על השאלה.

מה אני בודק?

איכות התוכן

האם האתר שלכם מכיל תוכן איכותי או שהוא הפך לחווה לתוכן גרוע?

מקדם רע: יעלה מעט מאוד תוכן לאתר וגם הוא יהיה לא איכותי. מקדם רע גם יעלה תוכן עם המון קישורים שמפנים לאתרים אחרים – וזאת בלי להקפיד על איכות התוכן. מקדם גרוע במיוחד יעתיק תכנים ממקורות אחרים (ויקיפדיה, אתרים מתחרים, אתרים בשפות אחרות בשימוש בגוגל טרנסלייט ועוד).

מקדם טוב: ידאג לאסטרטגיית תוכן איכותית. הוא ידאג שיעלו רק תכנים איכותיים שיקדמו את האתר ואת הביטויים החשובים – ושהתכנים יעלו בקצב קבוע, עם קישורים פנימיים (ברמה סבירה) ושיענו על שאלות שהגולשים שואלים ברשת.

התוכן באתר הוא אחד האלמנטים הכי חשובים בקידום. תוכן איכותי ימשוך גולשים, יביא קישורים טבעיים ויגרום לגוגל להגדיל את מדד הסמכות שלכם בתחום. בנוסף – בעזרת התוכן והקישורים הפנימיים מחזקים את הביטויים אותם רוצים לקדם באתר ובאופן כללי גורמים לגוגל להבין שאתם יודעים על מה אתם מדברים.

חשוב להבין: גם אם האתר שלכם מלא בתכנים שמקשרים החוצה – זה לא אומר שהמקדם שלכם לא עושה עבודה טובה. חלק ארי מעבודת הקידום זו החלפת קישורים בין מקדמים. כלומר – האתר שלכם מקבל קישור בתמורה לכך שהאתר שלכם מוציא קישור. מה שחשוב לוודא זה שהאתר שלכם הוא לא חוות קישורים – כלומר רק מוציא קישורים אבל לא מקבל קישורים נכנסים בחזרה.

מה הבעיה עם תוכן מועתק? כל האינטרנט מלא בזה!

שימוש בתוכן מועתק, מעבר לכך שזה לא חוקי, עלול לגרום לאתר שלכם לעוף מתוצאות החיפוש של גוגל. שימוש בתוכן מועתק ומשוכפל זה הBIG NO NO של גוגל וחשוב מאוד להזהר מפניו. גם תוכן בשפה זרה שעבר תרגום בגוגל טרנסלייט מסוכן לשימוש. מעבר לעובדה שבטח יש ערימות של שגיאות דקדוק והרמה תהיה נמוכה במיוחד – גוגל יודע שהעתקתם את התוכן ותרגמתם דרכו…

בקיצור – אני בודק את התוכן, איכותו ומקוריותו על מנת לוודא שאתם מקבלים עבודת תוכן טובה, איכותית ומקדמת.

דפי נחיתה

האם דפי הנחיתה שלכם ממירים? האם דף הנחיתה שלכם ידידותי לגולש?

מקדם רע: יקדם את דף הנחיתה בביטוים הרצויים. מבחינתו כל עוד המיקומים גבוהים ויש תנועה – הוא עשה את שלו.

מקדם טוב: יוודא שדף הנחיתה שאליו מגיע הגולש גם יהפוך אותו ללקוח. מקדם טוב יוודא שחווית הגלישה באתר טובה ועמודי הנחיתה מניעים את הגולש להשאיר פרטים \ לרכוש \ ליצור קשר ועוד.

כמו כן – מקדם טוב יעדיף תנועה ממוקדת קטנה ואיכותית שיש לה סיכוי טוב יותר להפוך ללקוחות – מאשר תנועה המונית ומיותרת.

חשוב להבין: טראפיק טוב לא תמיד ימיר בכניסה הראשונה לאתר – ולכן יחס המרה בכניסות אורגניות הוא לא גבוה. אבל תנועה איכותית – גם כזו שלא המירה בכניסה הראשונה לאתר – אפשר להפוך ללקוחות באמצעות פרסום רימרקטינג – ולכן חשוב לשמור על תנועה איכותית וממוקדת.

לכן – חשוב מאוד שעמודי הנחיתה שלכם יתאימו – לא רק לקידום (כלומר עם תוכן מותאם לSEO) אלא יתאימו גם לגולש. חווית הגלישה היא זו שתקבע אם הגולש יהפוך ללקוח או שהוא פשוט ימשיך הלאה.

מהירות ויעילות האתר

האם האתר שלכם מהיר וחזק? או שהוא מייאש את הגולשים עוד לפני שהם נכנסו?

מקדם רע: יקדם את האתר.

מקדם טוב: יוודא שהגולשים נכנסים לאתר ולא נתקעים בכניסה – הוא יוודא שהאתר מהיר וחזק ולא איטי להחריד.

זמן טעינה סביר לעמוד הוא עד 3 שניות. מעבר לכך – הגולשים פשוט ימשיכו הלאה וזה לא משנה אם האתר שלכם ראשון בתוצאות החיפוש – הם פשוט יתאיישו וילכו. וגוגל? הוא בוודאי לא יתן לכם אקסטרא נקודות על איטיות.

חשוב להבין: אנחנו בעידן שכולם רוצים הכל מהר כאן ועכשיו. עיצובים לא טובים לאתרים שמכילים המון המון תמונות (למשל אתרי חנויות שמציגים עשרות מוצרים בעמוד הבית) או גלריות עם תמונות מאוד גדולות וכבדות – יגרמו לאתר שלכם להיות כבד ואיטי והגולשים פשוט יתיאשו וילכו.

מחקר מילים

האם המילים שמקדמים עבורכם הם הביטויים שיביאו לכם את הכסף?

מקדם רע: יבחר ביטויים עם מעט מאוד חיפושים אבל שנראים רלוונטים לתחום העיסוק של האתר. התוצאה תהיה שהביטויים יתקדמו מהר למקומות הראשונים אבל יביאו 0 תוצאות. ואז לא יעשה כלום.

מקדם טוב: יבחר לצד הביטויים בעלי נפח חיפושים מועט – מספר ביטויים עם נפח חיפושים ותחרות גדולים. יקדם במהירות את הביטויים החלשים ובמקביל יקדם את הביטויים ה"כבדים" אלו שיביאו את מירב התנועה.

חשוב להבין: קידום ביטויים תחרותיים זו עבודה קשה שלוקחת זמן. ולכן תמיד מומלץ להתחיל עם מספר ביטויים "קלים" שיעלו מהר ויביאו תנועה מועטה בזמן שעובדים על הביטויים ה"כבדים". השאלה היא האם באמת המקדם עובד גם על הביטויים הקשים או עושה לעצמו חיים קלים.

כמו כן – מקדם טוב שיקדם את הביטויים החשובים למקומות הראשונים יציע לרענן ביטויים על מנת להביא גולשים גם מביטויים אחרים קצת פחות "כבדים" כדי להרחיב את מעגל הגולשים.

קישורים נכנסים

האם הקישורים הנכנסים לאתר שלכם הם קישורים טובים ואיכותיים או כאלו שיגרמו לאתר שלכם לענישה?

מקדם רע: יתן קישורים מפורומים, אינדקסים ואתרי מאמרים. כמה שיותר – יותר טוב. שום מחשבה על אופי האתר שנותן את הקישור הנכנס, איכותו ותרומתו.

מקדם טוב: יעדיף איכות על כמות. ישתדל להביא קישורים מגוונים מאתרים שאיכותם מוכחת על פי המדדים המוסכמים (מדדי טראסט). ידאג שהאתר שלכם יוציא קישורים רק לאתרים איכותיים.

מקדם טוב גם יבצע מעקב אחרי קישורים וידאג שהם לא יוסרו או יעלמו. ויסיר בדיעבד קישורים מאתרים שהשתנו והכוח שלהם ירד.

חשוב להבין: קישורים נכנסים היו ונשארו אחד האלמנטים הכי חשובים בקידום אתרים. קישור טוב יכול להקפיץ את האתר ולהזניק אותו לראש תוצאות החיפוש בזמן שבניית קישורים רשלנית וגרועה יכולים לתת לו עושה שיקח לאתר שנים להתאושש ממנו.

ניתן לבדוק את הקישורים הנכנסים בעזרת כלים המיועדים לכך – וניתן גם להסיר קישורים שעלולים להוות בעיה. וחשוב מאוד לעשות סדר מפעם לפעם בנושא הקישורים הנכנסים.

בעיות כלליות באתר

האם יש באתר שלכם בעיות שעלולות להשפיע על הדירוג בגוגל?

מקדם רע: מקדם את האתר, עושה תכנים וקישורים וזהו.

מקדם טוב: יוודא שבאתר עצמו אין תקלות שעלולות להרגיז את גוגל. למשל – קישורים שבורים באתר, עמודים שנעלמו, תגיות תקינות, כותרות תקינות ועוד.

מקדם טוב גם יבצע מעקב אחרי קישורים וידאג שהם לא יוסרו או יעלמו. ויסיר בדיעבד קישורים מאתרים שהשתנו והכוח שלהם ירד.

חשוב להבין: ניתן לקדם אתר גם אם התגיות מטא שלו לא תקינות, ואם אין כותרות ואם יש קישורים שבורים. באותה מידה ניתן להפריח כדור פורח מלא בעופרת. אם הכדור מספיק גדול ויש הרבה חום – הוא יעלה קצת. אבל כדי לקדם בצורה יעילה וללא הפרעות – צריך לוודא שהאתר בנוי כמו שצריך עם מבנה נכון, תגיות נכונות, היררכיה פנימית טובה ועוד.

רוצים לוודא שאתם מקבלים קידום ראוי וטוב? צרו איתי קשר - סודיות מובטחת!

רוצה שאציץ באתר שלך?
רגע! תנו לי לתת לכם הצעה...
תודה! אני אצור איתך קשר בהקדם!
רוצים שאציץ באתר שלכם?
תודה! אני אצור איתך קשר בהקדם!
אני רק צריך כמה פרטים ונתחיל לעבוד!
רוצים שאציץ באתר שלכם?
אני רק צריך כמה פרטים ונתחיל לעבוד!
תודה! אני אצור איתך קשר בהקדם!