דוח אופטימיזציה לאתר

תן לאתר שלך את הדחיפה שהוא צריך בשביל לכבוש את הפסגה בגוגל

דוח אופטימיזציה מושלם - ממש במרחק נגיעה מכם!

האם האתר שלך מוכן לקידום?

תנו לי לבדוק אם האתר שלכם עומד בדרישות של גוגל – ולוודא שגוגל סורק אותו ומאנדקס אותו כמו שצריך.

פנו אלי עכשיו על מנת להזמין דוח אופטימיזציה שיכלול בדיקת כל האלמנטים באתר שלכם.

אני אסרוק את האתר ואפיק עבורכם דוח שיפרט בצורה מסודרת ונהירה מה צריך לשנות ולשפר על מנת להבטיח שהאתר שלכם יותאם לקידום על פי הדרישות של גוגל.

מה אני עושה במסגרת דוח אופטימיזציה לאתר?

אופטימיזציית תוכן למילות המפתח

על מנת להתקדם בביטויי מפתח בתוצאות החיפוש – צריך לגרום לגוגל להבין שהעמוד הספציפי רלוונטי יותר מהמתחרים (וגם מעמודים אחרים באתר) עבור הביטויים הללו.

קידום אתר עבור ביטויי חיפוש מסוים (ובעיקר, כמובן, התחרותיים בניהם) זהו תהליך ארוך ולא פשוט. וכדי לקצר את התהליך ולתת לאתר דחיפה קדימה – אני מבצע אופטימיזציה לתוכן העמוד על מנת לחזק אותו ולגרום לגוגל להבין ביתר קלות כי העמוד רלוונטי לביטוי החיפוש המבוקש.

פיתוח אסטרטגיית תוכן לקידום האתר

אלמנט חשוב נוסף בקידום אתר בגוגל הוא איכות התכנים באתר. גוגל מעדיף בצורה חד משמעית אתרים עם תוכן איכותי וערך לגולש – תוכן אשר נותן לגולש את התשובה לשאלה שאותה הוא שאל בעת החיפוש.

בעזרת חברת התוכן המובילה בישראל נפתח אסטרטגיית תוכן מותאמת לאתר על מנת לייצר תוכנית של תוכן טוב, איכותי, רענן ומעניין שימשוך גולשים ולקוחות פוטנציאלים לאתר שלך.

אופטימיזציה לאתר

אני מבצע סריקה על כלל עמודי האתר, על כל תכניו, תמונותיו ועוד – על מנת למצוא באגים, תקלות, קישורים שבורים, תכנים בעייתיים, בעיות קוד ומבנה – וכל מה שעלול לגרום לבעיות בזמן שגוגל סורק את האתר.

לאחר הסריקה אני מוציא דוח מסודר עם כלל האלמנטים שדורשים טיפול על מנת שגוגל יסרוק את האתר כמו שצריך.

בדיקת קישורים נכנסים

אחד האלמנטים החשובים ביותר בקידום בגוגל הוא מדד הקישורים הנכנסים. בזמן שקישורים טובים שנעשו במחשבה יכולים להצעיד את האתר לראש התוצאות – קישורים נכנסים בעייתיים (מאתרים לא רלוונטים, ממדינות זרות ובביטויים בעיתיים) – עלולים להאט את קצב ההתקדמות עד כדי ענישה והרחקה מגוגל.

אני משתמש בכלים מתקדמים לניטור ומציאת הקישורים הנכנסים לאתר וסימון קישורים בעיתיים ומסייע בהתכחשות לקישורים הבעייתיים מול גוגל (תהליך שבו מבקשים מגוגל להתעלם מקישורים בעיתיים שנעשו בעבר).

נו? אני מחכה לפניה שלכם!

מה זה בכלל 'אופטימיזציה למנועי חיפוש' (SEO)?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מסייעת להפוך את האתר שלך לנגיש יותר למנועי חיפוש ובכך מקל את סריקת האתר על ידיהם ועוזר להם לתעדף את האתר שלך על פני אתרים אחרים.

ביצוע אופטימיזציה לאתר הינו שלב הכרחי בקידום האתר בתוצאות החיפוש.

חשוב לזכור – ביצוע אופטימיזציה לאתר – אינה מתמקדת אך ורק במנועי חיפוש – אלא בראש ובראשונה בגולשים ובחווית הגלישה באתר. זאת, כמובן, במקביל להתאמת האתר לדרישות האופטימיזציה של מנועי החיפוש.

למה צריך לבצע לאתר 'אופטימיזציה למנועי חיפוש' (SEO)?

מנועי החיפוש, כמו גוגל למשל, עושים בעיקר 2 דברים:

  1. סורקים את כל האתרים שהם מגיעים אליהם ומאנדקסים אותם במסד הנתונים שלהם.
  2. מציגים לגולשים רשימת אתרים המסודרת על פי מדד רלוונטיות לביטוי החיפוש שהם הקישו.

כשגולש מבצע חיפוש במנוע החיפוש – מנוע החיפוש סורק את מסד הנתונים שלו ושולף מתוכו את העמודים הרלוונטים ביותר לדעת מנוע החיפוש עבור הביטוי המבוקש. התוצאות הרלוונטיות ביותר (על פי מנוע החיפוש) יוצגו במקומות הגבוהים.

וכשהוצאה ממוקמת גבוה יותר -> יותר גולשים יכנסו אליה -> והאתר יקבל יותר תנועה (טראפיק).

איך מנועי חיפוש קובעים את דירוג התוצאות לכל ביטוי?

מנועי חיפוש כמו גוגל משתמשים בשיטות מתמטיות (המכונות אלגוריתם) שלוקחות בחשבון מאות של סעיפים שונים- זאת במטרה לקבוע עד כמה העמוד הספציפי רלוונטי לחיפוש שביצע הגולש – וכך מדורג העמוד על פי הניקוד שניתן לו לפי האלגוריתם של מנוע החיפוש.

המטרה שלנו היא להתאים את העמודים באתר כך שיענו על כמה שיותר סעיפים על מנת שהעמודים בו יוצגו גבוה עבור ביטויי חיפוש הרלוונטים לאתר.

למה כדאי להשקיע בSEO?

התשובה ברורה: כי כולם מחפשים באינטרנט את מה שהם צריכים – ואתם חייבים להיות שם כדי לתת להם את המענה.

בישראל מנוע החיפוש העיקרי הוא גוגל – ששולט בכ98% –  מהחיפושים שנעשים במנועי חיפוש בארץ. וככל שהנוכחות שלך בגוגל תהיה חזקה יותר ודירוגי העמודים שלך יהיו גבוהים יותר עבור ביטוי חיפוש רלוונטים – התנועה לאתר שלכם תגדל והמכירות מהאתר יגדלו בהתאם.

וכדי שהאתר שלכם יוכל להתחיל לקבל דירוגים גבוהים בגוגל – חובה לבצע אופטימיזציה על מנת להתאים אותו לגוגל כמה שיותר מוקדם על מנת שלא לאבד גולשים סתם כך.

לא קראתם מספיק? אני ממש פה מעבר לטופס!

נוכחות חזקה מול לקוחות פוטנציאלים!

היה במקום שבו הלקוחות מחפשים!

גולשים ברשת נוטים לבצע מחקר שוק לפני שהם מחליטים לקנות דווקא אצלך. נוכחות חזקה בתוצאות החיפוש האורגניות והופעה במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש יתנו לך יתרון ויזואלי ויגרמו לגולשים להעדיף להכנס לאתר שלך על פני האתרים המדורגים אחריך.

שהרי למה שגוגל ידרג אותך גבוה – אם אתה לא האתר שיתן להם את השירות או המוצר שהם זקוקים לו?!

רוצה שאציץ באתר שלך?
רגע! תנו לי לתת לכם הצעה...
תודה! אני אצור איתך קשר בהקדם!
רוצים שאציץ באתר שלכם?
תודה! אני אצור איתך קשר בהקדם!
אני רק צריך כמה פרטים ונתחיל לעבוד!
רוצים שאציץ באתר שלכם?
אני רק צריך כמה פרטים ונתחיל לעבוד!
תודה! אני אצור איתך קשר בהקדם!